SEA POINT - MUUUUUMS!

Idag har det verkligen varit fullt ös medvetslös hela dagen. Upp tidigt för att hinna duscha och fira Christofers födelsedag, första dagen på nya jobbet (=helt slut av all information som försöker få rum i mitt stackars lilla huvud), middag på Sea Point (gamla Club Marin), folk på kaffe och kaka för att fira Christofer.
.
Oj vad jag kommer att sova gott i natt. Jag har bara suttit och gäspat de senaste timmarna, så slut är jag.
.
Middagen var i alla fall helt galet god! Jag åt stekt gös med sparris, musslor och en massa annat gott som jag helt har glömt bort - så gott var det. Mmmh, jag skulle kunna äta det varje dag!
Se så gott det ser ut! Och det smakade ännu bättre. Halleluja moment faktiskt. Dessutom fick vi ett galet gott vin till. Jag kommer drömma om den här middagen i natt.
.
Eftersom vi skulle ha kalas hann vi bara med huvudrätt, men innan den kom in fick vi ett jättegott bröd och den här underbara lilla röran:
Jag vet inte exakt vad det var, men något i stil med riktigt mjukt smör med vitlök och gräslök eller något likanande. Gudomligt gott var det i alla fall, jag kunde ha slickat ur skålen!
.
Jag rekommenderar alltså ALLA att gå till Sea Point och äta, för det var grymt gott och otroligt bra priser för så lyxig mat tycker jag. Så Sea Point (föredetta Club Marin) i Östra Hamnen i Mariehamn, kom ihåg det! Jag återkommer när de har fått igång hemsidan (de hade nyöppning idag och vi var första gästerna - oh yeah).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0