1:a advent då tydligen

Storm, ösregn och 8 grader varmt. Alldeles fantastiskt första adventigt, tycker ni inte? Det har jag firat med att sova så gott som hela dagen. Allt det där jag egentligen skulle göra (städa, julpynta, sy, träna, jobba...) fick helt enkelt vänta lite till.

Men nu ska jag i alla fall ta tag i julpyntandet och försöka tvinga fram lite julstämning. Jag är egentligen inte alls så sugen på det, men det är värt ett försök. Jag fick i alla fall 4 nya tomtar till min samling idag! Jag är lite lätt besatt av tomtar med stora näsor och luvorna neddragna över ögonen. Christofer brukar reta mig för det, men ändå lät han mig köpa fyra till idag = jätteglad Hanna!
.
.
Jeii! Nu ska de snart få träffa sina vänner, jag ska bara försöka rota fram dem uppe på vinden först... Jag undrar var jag har lagt dem egentligen? Det här kan nog bli spännande...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi, då skulle du nog gilla min adventsstake, kolla min blogg så ser du den :D

2011-11-27 @ 20:39:08
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0