Lite väl spännande

Ja, jag var ju lite speedad igår och tyckte att det skulle bli så himla spännande att träffa nya vovven. Det blev ju dock lite mer äventyr än vi hade räknat med! På grund av planbyte blev flighten först ordentligt försenad, när det till slut kom ett nytt plan visade det sig att Finavia som har hand om flygfältet i Mariehamn hellre ville gå hem och sova än att hålla flygplatsen öppen så at vi skulle kunna landa.

Flyget blev alltså inställt. Eftersom vi och lilldoggen bara skulle mellanlanda på Arlanda kunde vi inte gå ut genom tullen då man måste ha dispens på valpen för att få göra det. Alltså blev det att sova på en soffa bakom Upper Crust vid gate 13 (tror jag det var) på terminal 5 på Arlanda.



Inte riktigt det vi hade tänkt oss, men det gick jättebra ändå. Lillan var jätteduktig och vi fick lite sömn i alla fall. Och idag ca 11.30 landade vi äntligen på Mariehamns flygplats! Halleluja. Nu ska jag och dogzen sussa lite så återkommer jag med bilder och detaljer om vovven sedan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns lite bilder på din mail som du kan ladda upp med om du vill! : ) Kram mamsen

2011-10-19 @ 13:48:13
Postat av: Cilla

Gud vad spännande ! Ååh spricker ju här nästans ! Vill se bilder ! Massor av dem ! :D

2011-10-19 @ 13:59:22
URL: http://priss.se
Postat av: Fanny

Åh vad jobbigt :) Jag vet känslan av att sitta och vänta på ett flyg, dock som anställd och tvingas hantera alla irriterade passagerare :)

Men kul att ni e hemma nu! Säg till sen när ja får komma på besök och bli valpvakt ;)

2011-10-19 @ 15:14:31
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0