Önskelista

Kära Tomten,
Eftersom tiden går så fort just nu (har midsommar faktiskt varit redan?) så inser jag att det nog är lika bra att skriva till dig redan nu om du ska hinna få mitt brev innan julafton (det blir väl typ nästa vecka med den här farten va?).
.
I år önskar jag mig egentligen bara en sak i julklapp, men den är desto viktigare. Jag önskar mig fler timmar på dygnet. Jag är inte omöjlig, jag kan nöja mig med si så där 10 timmar till per dygn, jag borde kunna klara mig på det.
.
Jag vet att det kanske låter lite avancerat, men du och Gud är väl typ samma person så det ska väl gå att ordna? Jag menar, det är väl du/ni som bestämmer? Det skulle verkligen underlätta min vardag (och framförallt skulle det blåsa liv i min stackars blogg som nu har varit livlös i 3 (!) dagar - och så kan man ju inte ha det, det förstår du ju).
.
Tack på förhand!
.
Puss och Kram och Julgröt
//Hanna
.
Ps. En rynkkräm skulle kunna vara ett bra komplement. Ds.
.
Ps2. Jag har varit VÄLDIGT snäll i år! Ds2.

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

du har så rätt så! :)

2011-09-15 @ 09:17:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0