Tillökning

Jaha, då har sambon outat det på facebook, så då är det väl officiellt då - vi ska få tillökning i vår lilla familj! Vår älskade lilla Dixie ska bli storasyster!!! 18:e oktober (på Elins födelsedag) smäller det, då landar vår tjeckiska lilla tjej Udet (uttalas Odet) på Arlanda!
Iiiih, jag vet inte hur jag ska kunna vänta i en hel månad, en hel vecka och två dagar till?!?! Men ni får i alla fall snällt vänta på bättre bild tills lilltjejen har anlänt (liiiite spänning måste det ju vara kvar?!), ni kommer helt säkert få se så mycket bilder så ni storknar till slut ändå.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men nej härrigud gör inte såhär mot mig !!.. Åååhh !!

2011-09-09 @ 21:48:17
URL: http://priss.se
Postat av: Malin

Nästan så man måste bli FB vän med Christofer nu så man kan se hans bild på underverket lite bättre. Grattis till er alla!

2011-09-09 @ 22:23:56
Postat av: Hanna

Cilla: Hihihi :D Du får komma och hälsa på lillpluttan sen! :D

Malin: Gör´t! ;)

2011-09-09 @ 22:34:00
Postat av: Elaine

mötte faktiskt en liten en som era när jag var hemma sista dagen. affe hette han och var elva veckor. om ni vill hitta en till likadan kompis menar jag...

2011-09-10 @ 21:31:45
Postat av: Hanna

Elaine: Oooh, vad spännande! Vem var det som hade honom? Det finns ju liksom inte så många så vi blir alltid så himla nyfikna när vi hör rykten om flera :)

2011-09-11 @ 19:45:27
Postat av: Elaine

jag vet inte!!! vi mötte dom på djurbutiken, men jag sa att de skulle spana efter er och jag tror de bodde i stan... ingen hjälp alls alltså...

2011-09-12 @ 13:39:05
Postat av: Hanna

Elaine: Tusikens! Då måste vi verkligen börja hålla både ögon och öron öppna! Hur såg människan ut då? Jag är så våldsamt nyfiken nu :P

2011-09-12 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0