Hääna testar nychipsen

Jamen visst serrö. Klart man måste testa Chipsters chips så fort man får chansen! Nya åländska ekologiska chips, det måste ju bara vara bra liksom? Eftersom de är nya hade Sparhallen erbjudande att man fick en liten påse på köpet när man köpte en stor påse.

När det nu faktiskt fanns 3 olika smaker var det ju ett helt perfekt upplägg: 1 stor påse med smaken havssalt, 1 stor påse chili grill och 2 små påsar gräddfil och lök - perfekt!!
.
.
Ja, som ni ser finns det bara en liten påse på bilden, den andra delade vi på så fort vi kom hem (vi har ju faktiskt varit duktiga och spelat badminton, så det var vi värda - och dessutom var vi ju sjukt nyfikna!).
.
Jag ger Chipsters chips med gräddfil- och löksmak 4,5 chips av 5 möjliga! De var riktigt perfekt knapriga och jättegoda med precis lagom mycket smak! Och då ska påpekas att jag faktiskt inte är någon chipsmänniska. Jag äter hellre ost. Mmm, ost....
.
Ja, jag återkommer med betyg på de andra två när jag har provat dem! Nu ska jag jobba lite till så att jag kan ta påskledigt med riktigt gott samvete kl. 17.00 (prick banne mig, inte en sekund över!) imorgon sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0