Back to work

Jaha hörni pojkar och flickor, nu är första dagen på jobbet efter semestern avklarad. Och jag håller faktiskt fortfarande fast vid att det är rätt skönt att vara tillbaka! Men jag saknar lilla Patrik. Som tur är så lyckas han muntra upp oss trots att han nu befinner sig i "Muminlandet" (som Malin säger), idag ringde han nämligen och lurade Malin och frågade bland annat "Alltså har jag kommit till Ålands Mumintroll nu?" (förkortas ju också ÅMT!). Jag tror hon skrattade i en timme efteråt.
 
Men ja, så mycket mer spännande än så har det inte varit idag. Det har faktiskt varit en ovanligt normal dag om man kan säga så?
 
 
I brist på annat får ni se en helt underbar bild som mamma skickade till mig idag. Hon skulle egentligen ta bild på Dixie som satt så fint där under sovsäcken när vi var ute med snipan, men precis när hon knäppte bilden kikade Bella fram och undrade vad det var som hände. Min lilla psychohund!
 
Nej, men hörni. Mina inlägg blir bara mer och mer flummiga och osammanhängande? Skärpning. Nu ska jag återställa min iPhone i hopp om att kunna leva mer normalt igen sedan. (För det hade ju också mycket med resten av inlägget att göra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0