Hemmaaa!!

Vi har haft jättesköna dagar ute på stuga nr 2 och hos Christofers föräldrar, men nu när vi till slut kom hem ikväll efter nästan en veckas flängande måste jag säga att det känns förbannat skönt att få vara hemma! 
 
Gladast tror jag nästan lilla Bella blev, trots att hon älskar att få springa fritt och busa där ute. Hon stod nämligen med nosen tryckt mot dörren och viftade på svansen i hundra knyck medan hon väntade på att vi skulle låsa upp, och när vi kom in hoppade hon direkt upp i soffan och började bita på sin älskade pingvin. Jag tror hon hade saknat den. Och nu har hon slocknat lycklig på sin favoritplats bland alla kuddar i soffan. 
 
Förutom att vi har haft det himla skönt och ätit en massa gott de här dagarna har jag faktiskt varit lite duktig också! Eller ja, med ganska mycket hjälp visserligen, men ändå. 
 
 
Kolla vad jag och Christofers mamma plockade ihop idag! Det mesta av det fick vi med oss hem till stan. Mmmm. Det blir att äta en himla massa blåbär imorgon om vi ska få plats med resten i frysen... 
 
 
Dessutom fick jag den här enorma och underbart doftande basilikan! Lycklig!
 
Nu blir det film och blåbär med mjölk. Perfekt. Sedan ska jag njuta av att få sova i min egen säng i natt och av att slippa gå på utedass och slåss med fästingar. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ett tips till blåbären: carte dor vaniljglass. Den combon gör mig typ knäsvag, om man kan bli det av glass och blåbär... :) Haha, testa i alla fall!

Svar: Oooh, ja det låter himla gott! :) Vi åt blåbär med ÅCAs natuella yogurt till frukost i morse, det var helt underbart! :)
Hääna Banääna

2012-08-14 @ 07:29:29
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0