Kloning tack

Det skulle verkligen underlätta en hel del för mig om det skulle finnas möjlighet att klona sig själv. Åtminstone för den här inkommande veckan. 
 
En Hanna som jobbar, åker på agility, tränar... - allt det där vanliga liksom. Och en Hanna som julstädar, handlar julklappar, gör julgodis, pulsar ut i skogen och hittar och hugger och pyntar julgran... - ja allt extra julpyssel som vanliga Hanna helt enkelt omöjligt har tid med! Jul-Hanna skulle få ta hand om ätande också, för inte ens det kommer vanliga Hanna att ha tid med, förutom på tisdag. 
 
Så ja, en liten julklon önskar jag mig i lite för tidig julklapp. Någon som kan ordna det åt mig tro?
 
 
Det gjorde mig en aaaaning stressad att se 3 ljus brinna idag (nej de är inte sneda, det är bara som det ser ut), eftersom det är en ganska tydlig indikation på hur nära julafton är... Vad hände med andra advent? Hoppade vi över det i år? Jag kommer liksom ihåg att vi tände första ljuset, men resten har bara rusat iväg utan att jag alls har haft en chans att hänga med.
 
Jag vet vad jag ska köpa i julklapp åt alla (pluspoäng på det!) men det vette tusan NÄR jag ska hinna göra det? Jag har handlat ingredienser till julgodis (stort pluspoäng för att jag är så förutseende och insåg att idag är enda dagen jag hinner handla mat), men när ska jag hinna göra det? Från och med idag jobbar jag alla dagar fram till julafton, varav 3 dagar på raken blir kvällsjobb. Spännande hörni. Spännande I tell you.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kanske din sambo kan hjälpa till med nåt, han jobbar ju inte kväll iaf...

Svar: Jo, fast jag har en tendens att vara lite petig med vissa grejer, hänger han tvätt så går jag efter honom och hänger om den t.ex. hehe :P Men hugga gran ska han få göra, det fixade han bra ifjol! Och så smider jag planer på att övertala honom att åtminstone dammsuga också. Det är det där med klappar och julgodis som blir lite knepigare!
Hääna Banääna

2012-12-16 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0