När det inga ha snöa någge...

Jag vet. Snötjat hit och snötjat dit. Men det är faktiskt helt sanslöst hur mycket snö det har kommit de senaste veckorna, och det slutar liksom aldrig snöa heller?! Det har väl knappt gått en dag utan åtminstone lite snöfall sedan någon gång i november. H E L T  S J U K T. 
 
 
Jag tycker att den här bilen som står parkerad mitt emot vårt hus är ett ganska talande exempel. Ja, det finns alltså faktiskt en bil gömd där under all snö, det enda som avslöjar bilens gömställe är en stackars liten backspegel som kikar fram där under. 
 
Visst, mysigt med en rejält vit jul, meeen personligen börjar jag känna mig helt redo för sommar och värme igen nu. Och mina konstant frusna tår är mer än redo. Snälla tomten, jag önskar mig en tidig, lång och varm sommar i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0