Nya tag!

Igår fick jag klagomål på mitt uteblivna bloggande (såg nu att jag inte ens har lyckats skriva ett endaste sketet litet inlägg i december, illa! Mentalt har jag ju liksom bloggat hur mycket som helst), så nu har jag lovat dyrt och heligt att försöka blåsa liv i den här stackars bloggen igen så att Petra har något att underhålla sig med! 
 
Igår var det äntligen dags för årets julfest! Vi har ju liksom hållit på och förberett oss mentalt i två månader, så det var verkligen på tiden. Det har stört mig ända sedan förra året att vi inte tog en bild på hela gänget, men så klart blev det inte av i år heller. Men jag fick i alla fall bild på alla runt bordet! Förutom Kjell och Johanna som kom lite senare, då hade jag redan hunnit glömma det.
 
 
Men eftersom jag inte har kollat med de andra om de är okej med att hängas ut på bloggen (även om den inte läses av så där våldsamt många andra än dem själva, min mamma och några tillfälliga besökare som hittat hit från facebook) så får ni nöja er med en bild på mig och Christofer. Se så fina vi var! 
 
Maten var god, inte något hallelujah moment, men god. Eller ja eventuellt ett litet hallelujah på efterrätten då, den var riktigt god (choklad liksom - kan inte vara annat än gott). 
 
 
Eller okej då, de där rom-bakelserna eller vad man ska kalla dem var också riktigt goda. Jag ÄLSKAR sådant. Och efterrätten var som sagt riktigt smarrig. 
 
Efter middagen blev det skitsnack och dans (rockabilly som Kjell sade, överlycklig var han) och mer skitsnack och mer dans. Riktigt kul! Mina gamla kollegor från Berghamn hade också haft julfest och dök upp lite senare, så det blev en hel del dans och skitsnack med dem också, superroligt! Sammanfattningsvis var det alltså en mycket trevlig, rolig och allmänt lyckad julfest!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilket stiligt par! : )

Svar: Hihi, tack! :)
Hääna Banääna

2012-12-16 @ 09:31:47
Postat av: Petra

Äntligen!!! ;o) Hade superroligt, men ont i fötterna av allt snurrande me Kjell...

Svar: Hehehe, och jag fick ont i nacken som om jag skulle ha headbangat hela natten! Kanske borde försöka vänja mig av med att kasta med huvudet så mycket när jag skrattar :P
Hääna Banääna

2012-12-16 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0