Älskade älskade morfar

Min älskade älskade morfar har somnat in. Jag kan inte riktigt fatta det. Han har varit riktigt dålig nu på slutet, men jag tycker ändå det har gått så himla fort. Skönast för honom att det har gått fort förstås, det var hans stora skräck att bli ett "paket". Men ändå. Jag vill ha tillbaks honom. Världens bästa morfar.

.
Jag, morfar (solbränd och stilig 93-åring!) och Christofer på mammas 50-årsfest i somras.
.
Morfar som var världsbäst på att berätta spännande och roliga historier från alla sina resor som sjökapten, som vid 92-års ålder satt och solade i oktober ("har jag fått nån färg på bröstet då?! Jag har suttit här i nästan en timme!"), och som alltid hade en massa roliga uttryck ("Bra sa Boman när Ledsörin inga fick nån strömming" eller "Du lika inga de här du!" trots att man hade ätit så man höll på att spricka) och som alltid hade glimten i ögat.
.
Herregud vad jag kommer att sakna dig morfar! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men vännen då vad tråkigt att höra! Beklagar så mycket :(

Kram

2012-02-22 @ 22:09:16
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Cilla

Nej usch vad tråkigt ! Styrkekramar till er !

2012-02-23 @ 09:51:53
URL: http://priss.se
Postat av: Charlie

Det var tråkigt att höra, jag beklagar också :( du vet ju hur du får tag i mig om du vill prata eller ha sällskap sen när du kommer hem



kram

2012-02-23 @ 11:38:57
Postat av: lillasyster

<3

2012-02-26 @ 13:14:16
URL: http://aliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0