Svart som synden

Jag färgade håret igår, tänkte återgå till min gamla mörkbruna färg istället för det röda jag har haft ett tag nu. Jag hittade inte min vanliga färg, och tog den som såg närmast ut, lite ljusare trodde jag den skulle vara. Meeen, som vanligt blev det nästintill svart.

Jag är nöjd ändå, hade nog saknat mitt mörka hår lite. Och 3 av 3 karlar har reagerat på att jag har färgat håret! Det måste ju betyda att det syns skillnad i alla fall, för inte för att vara sådan men karlar brukar ju inte alltid vara så hemskt uppmärksamma på sådant...

Vi har i alla fall konstaterat att färgen passar mig, den speglar min svarta själ. Eller något sådant.

Varsågoda, här får ni en bild i fjortis-style så ni får inspektera mitt hår!

 


Kommentarer
Postat av: Emil

Back in black.

2012-02-09 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0