Fruktansvärda morgon....

På mammas begäran ska jag dela med mig av min fruktansvärda upptäckt i morse. Det var en otroligt traumatisk upplevelse, så jag förväntar mig mängder av tröstande kommentarer och inte en endaste hånfull, tack! (inte som mina föräldrar som tydligen skrattar åt min elände!)

För att göra det enkelt för oss allihopa (och när klockan har råkat bli så mycket redan - jag är ju gammal och borde ha sovit för flera timmar sedan) så får ni helt enkelt läsa min och mammas whatsapp-konversation från i morse.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag har blivit erbjuden rynkkrämer som "passar dig för din hy och ålder" TVÅ gånger! Har på senare tid även noterat rynkor vid ögonen (mor min mildrar min panikångest med att säga att de bara är skrattsparkar eller nåt sånt) plus alla krämpor som kommer smygandes "just för din ålder" enl läkare.. Barnförsäkringar går ut, livförsäkringar de vill att man ska täckna. Riskanalyser och annat administrativt. MEN, har ännu inte hittat några gråa hårstrån iaf :p får trösta mig med det.

2012-01-11 @ 00:59:45
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Haha, tack Cilla, det känns bättre när man inte är ensam om det ;) Även om du har sluppit gråa hårstrån än så länge... Men ändå. Det är synd om oss helt enkelt!

2012-01-11 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0