Kanske jag skulle bli flygvärdinna?

Åh, pappa skickade ett youtube-klipp till mig som jag bara måste dela med mig av! Jag tyckte det var så sjukt fränt. Detta önskar jag mig när vi flyger till Florida om två veckor, och jag tycker definitivt att Air Åland borde apa efter - fatta vad roligt! Tänk så mycket gladare alla griniga kostymnissar skulle bli?! Och tänk så många fler som faktiskt skulle orka lyssna på det där säkerhetstjafset som man har hört miljontals gånger tidigare!
.
.
Håller ni inte med om att det är fränt?! Och att man skulle bli glad?! Skulle jag kunna rappa skulle jag vilja bli flygvärdinna nu. Lätt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha den var bra! Skulle definitivt vara roligare att flyga då!

2012-01-24 @ 08:34:07
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0