Konstig dygnsrytm? Jag??

Hur man ställer till det alltså... Nu har jag två dagar på raken slocknat efter middagen och sovit i ungefär en timme. Förutom att det betyder att jag inte hinner göra något mer på hela kvällen betyder det också att jag inte kan somna när jag faktiskt ska sova sedan.

Nej för så fort jag ska sova på riktigt så är jag självklart klarvaken, ligger och vrider och vänder på mig och somnar allt för sent, vilket leder till att jag slocknar efter middagen även nästa dag. Och så fotsätter det... Det skulle ju vara enkelt om jag bara kunde hålla mig vaken tills det är dags att sova, men när jag inte kan hålla ögonen öppna hur jag än kämpar?! Intresseklubben antecknar...
.
.
De här två små odjuren skulle gärna kunna få dela med sig lite av sin energi! De har så det räcker och blir över. Varenda dag är en enda lång brottningsmatch. De har för övrigt blivit bästisar på riktigt nu! De har kommit bra överens hela tiden, men Dixie har ändå tyckt att Bella har varit ett litet pain in the ass (hon gnagar gärna på Dixies lår, mage och käke och så där), men nu tycker Dixie plötsligt att Bella är världens sötaste och bästa lilla pain in the ass! Mattes små älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0