Seeeeg

Jag är helt sjukt seg idag. Jag skulle utan problem ha kunnat sova hela dagen. Jag har visserligen inte gjort så mycket vettigt heller, lekt med hundarna i skogen på stugan, handlat mat och ätit mat. Ungefär.

På tal om mat bjöd mamma och pappa oss och Christofers föräldrar på jättegod middag på stugan igår! Allt var jättegott, men kvällens höjdpunkt var nog ändå dessertvinet, det var liksom bubbligt och jättekonstigt men så himla gott!

Sedan badade jag och Christofer bastu och spelade Monopol (inte på samma gång alltså) och jag vann! Trots att han spelade så fult. Fort gick det också. Jag än något nöjd kan jag säga!

Ja nu har jag babblat färdigt, dags att gå ut med dogzen och sedan blir det bio.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: ja, helt amazing! :D



2012-01-08 @ 17:09:22
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0