Dags för nedräkning

Jaha hörni. Nu är det dags att börja räkna ner. Nu har jag nämligen bara 3 arbetsdagar kvar till semester! Och inte vilken semester som helst heller, min första riktiga semester dessutom! Oh yeah. 
 
Min ångest över vad tusan jag ska göra i 5 veckor (obs! 4 veckor semester, 1 vecka ledighet - mycket viktigt att påpeka så att ingen blir upprörd över det, även om jag föredrar att förenkla det och kalla hela skiten semester... hehe) har till största delen gått över dessutom. Det har varit väldigt mycket de senaste veckorna (igår var det faktiskt helt sinnessjukt) så nu börjar faktiskt även jag känna att lite vila nog skulle vara välbehövligt. 
 
 
Men lite jobbigt känns det ändå att inte få träffa mina älskade dårar varje dag. Som exempel har ni bilden på när Malin kröp ner i en kartong "Jojo, du får rum Malin!" sade jag, och ni ser ju att jag hade rätt! Ja jag vet, jag kommer med all säkerhet att träffa dem en hel del i alla fall, men ändå!
 
Lilla söta Patrik tyckte att jag borde slå honom så hårt att han får ett blåmärke som håller i sig hela min semester så att han kunde ha det som minne av mig. Haha! Så gulligt.
 
Men som sagt, det ska nog ändå bli jäääkligt skönt med semester! Den börjar redan bli fullplanerad så jag gissat att jag är tillbaka på jobb innan jag ens hinner blinka ändå. Tycker det skulle kunna ta och bli sommar på riktigt nu bara så man kunde få njuta av lite värme och göra något åt likblekheten. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0