Lycklig tjej!

Wohoo vilken underbar dag! I morse åkte vi till Mio för att beställa ny soffa, en som vi har kollat på ett bra tag och som är precis drömsoffan. Men vi behövde inte beställa, de hade den i lager så vi fick hem den direkt idag! 
 
Lite pusslande blev det förstås, vi var ju liksom inte riktigt berädda på att få hem den direkt, men till slut är den nu på plats och jag är lyckligare än ett barn på julafton! 
 
 
Lite halvdålig bild, men jag kan ju inte rå för att det dessutom är strålande sol som bländar genom fönstret denna underbara dag. Nytt soffbord har vi också, morfars gamla "Amerika-trunk", tycker det blev riktigt fränt faktiskt. Gillar very much. Mattan är tillbaka till slut också! Den fick gömmas undan när valp-Bella flyttade in för att minska antalet kissvänliga ställen. Vad tycker ni?
 
Det är förresten inte bara jag som redan är helt förälskad i nya soffan. Brudarna hade hittat nya favoritställen innan vi ens hann blinka!
 
 
Dixie på ena divanen med huvudet på filten...
 
 
... Och Bella intryckt i ett hörn mellan ett gäng kuddar och med favoriten Angry Birds-pipleksaken som vaktar bredvid henne. Mina älskade små bäbisar.
 
Åh, underbara fina sköna soffa, äntligen är du min. Kanske jag skulle sova här i natt, bara för att?!

Kommentarer
Postat av: jonna

Åh, supersnygg soffa, vill ha en ny, stor soffa jag oxå. Men måste nog skaffa större lägenhet oxå då ><

2012-07-03 @ 21:13:44
URL: http://ailimea.blogspot.com
Postat av: jonna

Åh, supersnygg soffa, vill ha en ny, stor soffa jag oxå. Men måste nog skaffa större lägenhet oxå då ><

2012-07-03 @ 21:13:46
URL: http://ailimea.blogspot.com
Postat av: Cilla

Åh Gud vilken underbar soffa! Riktigt avis. Sku ha sovit i den jag! :D

2012-07-03 @ 21:42:31
Postat av: Karin

Jäklars vad snyggt det blev! Nu är jag avis, och brudarna har det grymt bra! :)

2012-07-03 @ 21:56:25
Postat av: Eva Sundberg

Jättefin soffa, så snyggt ihop me trunken!! Å mattan! Va ni kan!
Å tänk vilken tur att voffsingarna å passar så bra ihop me soffan.
Ser fram emot att provsitta den!:-)
Kram från faster

2012-07-03 @ 22:51:08
Postat av: mamsen

å vad fint det blev! ser fram emot att få provsitta : )

2012-07-06 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0