Bästa väckarklockan

Just nu har jag en sådan där period då jag har väääldigt svårt att vakna till liv på morgnarna och släpa mig upp ur sängen. Jag har alltid flera alarm på för säkerhets skull, jag vet att jag är expert på att somna om nämligen, men när det är så där riktigt riktigt skönt att sova vill inte ens det hjälpa.

Som tur är så har jag världens bästa väckarklocka också! En liten Bella som är sjukt sällskapssjuk och puss-sugen på morgnarna. Från att klockan har ringt första gången pussar hon konstant (hur man än vrider och vänder på sig för att försöka slippa undan henne) tills man ger sig och stiger upp. Mycket effektivt!

Tack min älskade lilla trollunge för att du är så envis och ser till att matte kommer upp på morgnarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0