Bra början på veckan...

Jag måste säga att den här dagen kunde ha börjat bättre. Jag var helt slut i morse och hade stora problem att vakna tillräckligt för att orka släpa mig upp ur sängen.

Jag råkade duscha i en halvtimme för att jag frös så förbannat och stod där och halvsov under det varma vattnet.

Som om det inte var tillräckligt stressigt efter det så tappade jag ett glas i golvet som gick i tusen bitar. Man är ju så otroligt sugen på att släpa fram sopborste och dammsugare halv 8 på morgonen... Framförallt när man inte direkt har en massa extra tid över...

Hoppas inte resten av dagen eller veckan tänker fortsätta så här!

En bild från i lördags som gör mig på lite bättre humör: nöjd Daniel laddar för bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0