Fredagspepp!

Alltså nu måste jag bara dela med mig av min favoritlåt för dagen! Jag blir på helt hysteriskt bra humör när jag hör den, jag hoppade runt och fuldansade och flinade som en idiot när vi lyssnade på den på jobbet medan vi räknade kassan. Underbart!

Jag har visserligen ingen aning om vad den handlar om (det där med finska är ju inte riktigt min starka sida), men det spelar liksom mindre roll, jag blir bara så sjukt glad av den ändå! Och vad behöver man förstå mer än rajrajraj liksom?! Varsågoda och njut (och fuldansa, man måste nästan göra det för att den ska komma till sin rätt):
.
.
Håll med om att man blir sjukt fredagspeppad och partysugen?? Visst? Lite i alla fall va? Joo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0