Man måste lyda mamma!

Jag var lite avis på mamma och pappa som åkte ut till stugan idag på eftermiddagen när det är så underbart väder. Jag började genast fantisera om Somersby på altanen i kvällssolen och grillade lammracks till middag. Åh, jag fick riktigt akut stugan-sug, men det får vänta eftersom de närmsta helgerna är smetfullt uppbokade.

Jag beklagade mig lite för mamma, och fick följande goda råd:
.
.
Har mamma sagt det så är det ju bara att snällt lyda!
.
.
Fast jag blev inte så långvarig på balkongen. Så varmt är det inte, och utsikten här hemma är inte riktigt samma som på stugan (där är det Ålands hav och Sverige nästa) så det kändes inte riktigt värt att släpa ut filtar och grejer, då kan jag lika bra sitta inne. Och titta på sommarbilder och drömma mig bort.

Kommentarer
Postat av: mamsen

huj mammor kanske inte ska rekommendera sina barn att dricka alkohol... ! fast jag skrev ju faktiskt bara en cider ; )

2012-03-17 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0