Skrattar bäst som skrattar sist

In your face skitväder! Du höll på att vinna och få mig på dåligt humör, men jag överlistade dig. Ha! Och nu är jag ännu mer sommarpepp så snöa på bara om du vågar, det blir ändå sommar snart. Så det så.

Nu är bara frågan hur jag ska kunna sova när jag är så speedad? Jag var och sprang på löpbandet hos mamma och pappa och det gick så bra och var så kul att jag inte höll på att kunna sluta. Mina planerade 5 km (eftersom klockan hann bli så mycket innan jag släpade mig dit) blev 7,5 - trevligt! Om man låtsas att man springer ute och att det är sommar och sol blir det så mycket roligare.
.
Lite bastu på det och så lite Gyllene Tider så var jag som en ny människa! Najs.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0