Sprickfärdig!

Men alltså vad håller jag på med?! Igår lyckades jag trycka i mig tre rätter på Grill, sedan var jag så mätt att jag hade ont i magen, knappt klarade av att gå och slocknade direkt när vi kom tillbaka till hotellet.

Sedan har jag sovit som en liten griskulting i nästan 12 timmar (jag hade ganska mycket missad sömn att ta igen från den senaste veckan), så jag tror att jag ska flytta hit för så här bra sover jag aldrig hemma.

I alla fall, hur tror ni jag inleder den här dagen? Jodå, med att äta alldeles för mycket av den jättegoda hotellfrukosten, så nu ligger jag igen i sängen och har ont i magen och kvider för att jag är så mätt! Bra Hanna, jävligt genomtänkt...

Jag och dagens födelsedagsbarn på Grill igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0