Fullt ös medvetslös

Puh. Idag har det verkligen varit full fart hela dagen. Full fart på jobbet, ut på långpromenad med hundarna, plocka ur och i diskmaskin, ut och springa 7,5 km, ut en liten runda med hundarna, duscha, laga mat, äta mat...

NU, halv tio ungefär kunde jag äntligen slänga mig ner i soffan och bara vara. Jag tänker inte röra en fena mer ikväll (förutom kvällspromenad med hundarna förstås), så så rolig är jag idag. Men det har ändå varit en riktigt bra dag!

Nu har vi ett stort dilemma jag och hundarna, vad ska vi orka se för film ikväll?! Svårt.

I övrigt kan vi tycka att livet ändå känns en liten gnutta orättvist när husse skickar bilder som denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0