Längtarlängtarlängtar

Iiiiiiik! Vad jag längtar till nästa helg! Fredag nästa vecka åker jag till Linköping för att hälsa på min älskade Elin! Hon har bott där i snart 3 år nu om jag inte är helt ute och cyklar, och jag har fortfarande inte lyckats pricka in en endaste helg att hälsa på henne. Fruktansvärt men sant.

Men nu så är det äntligen bokat och klart! Åh vad kul det ska bli! Jag känner mig som ett barn på julafton, så speedad blev jag nu när det dessutom kom rätt så snabbt inpå.
.
.
Elin och jag på kräftskiva 2007. Minst lika söta som nu. Åh vad jag vill att den här veckan ska gå fort nu! Tur att den är fullspäckad nästan varendaste en stackars liten minut. Då borde det ju gå så snabbt att jag knappt hinner blinka?! Hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Ia Pakki

Woohoo, megagilla på det ! :D

2012-05-17 @ 11:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0