Sushimonster

Min sushilunchfrekvens har den senaste månaden plötsligt gått upp från 1-2 gånger i månaden till 1-2 gånger i veckan. Ungefär. Det känns i alla fall som att jag hänger där mest hela tiden. Men det är ju så himla gott!

Dessutom envisas jag med att ta kort på min sushitallrik VARENDA gång. Jag har snart en miljard bilder som ser mer eller mindre exakt ut som denna:
.
.
Dagens sushival. De två rullarna i mitten heter "heta kräftor" eller någonting liknande, sjukt goda! Mmm, jag skulle lätt kunna äta sushi imorgon igen... Och jo, lunchkupongerna gäller för 11 bitar så då måste man ju självklart plocka åt sig 11 bitar också! Idag lyckades jag faktiskt trycka i mig 10 så jag är himla stolt måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0