Jahaja, nästan en vecka höll den...

Förra torsdagen bytte vi telefoner på jobbet, jag ska nu ha Samsung Galaxy S3 i tre månader. Inga hurrarop på det nej, jag saknar min gamla iPhone 4 - vi var ett så bra team liksom. Jag och S3:an kommer inte alls överens. Lite bättre börjar det kanske gå (med betoning på lite) och även om jag inte alls gillar den ens nästan lika mycket så är det ju ändå kul att prova lite olika. 
 
Men jag är övertygad om att S3:an är bitter över att den inte får lika mycket kärlek som min älskade gamla iPhone. Den hämnas genom att jävlas med mig med diverse olika småsaker. Men idag slog den på stort och hämnades rejält... 
 
Den gled ur min ficka när jag steg ur bilen (vad kan det ha varit, 30 cm från marken kanske?) och landade upp och ner på marken. Det var liksom så kort och odramatiskt fall att jag inte ens kollade på den, men så kom jag in och såg detta: 
 
 
Javisst. Skärmen sprack. Är det inte fantastiskt?! Och så säger folk att iPhone går sönder så lätt för att det är glas både fram och bak. Mhm, den har hållit i över ett och ett halvt år (med min hantering dessutom) medan S3:an överlevde knappt en vecka i mitt sällskap.
 
Jag är övertygad om att Steve Jobs sitter och gnuggar händerna och fnissar högt av skadeglädje där uppe någonstans på sitt lilla iCloud.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Själv ha man tappat iphonen rätt ner i gatan, hörde riktigt "pock" och tänkte -fan. Med skakiga fingrar och bultande hjärta tog man upp den. Kikade. Nepp inte ens en repa. Ingenting ! I just lööööw my fhåne :D hihi

Svar: Ja du ser! iPhone kan man lita på ;) Sjukt avis på dig just nu Cilla! :P
Hääna Banääna

2012-11-21 @ 20:14:30
URL: http://priss.se
Postat av: Mamsen

Bra skrivet! Spec det där sista : D

2012-11-21 @ 20:15:02
Postat av: Fanny

Haha, där i sista meningen fick du allt till det :P

2012-11-22 @ 18:32:00
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0