Mycket spännande dag

Jag har haft en oroligt händelserik dag. Jag har jobbat, ätit, sovit en stund på soffan, varit på lååångpromenad med dogzen, färgat håret och sytt ett hål i mina favoritstrumpbyxor (jag var helt enkelt inte redo att överge dem riktigt än). Intressepilarna bara viner kring huvudet på mig. Men så är det ibland. 
 
Dagens bästa: När Bella stod vid dörren i morse med öronen på helspänn och lyssnade efter tidningsutdelaren, för att sedan studsa (eller snarare flyga som skjuten ur en kanon) upp och hugga tidningen så fort ena hörnet stack in genom brevinkastet. Åh vad hon skulle vilja döda alla tidningar och all post (eventuellt de stackarna som delar ut dem också) som kommer in genom den där luckan!
 
 
Liten spetsörad dörrvakt med fullt fokus på brevinkastet. (Försök gärna ignorera skokaoset)
 
Dagens skönaste: Att få slockna på soffan efter middagen. Så sjukt underskattat! Det är inte klokt vad skönt man kan sova den där tiden på dygnet. Det är lycka det. 
 
Dagens sämsta: Att det börjar bli så förbannat kallt. Men det känns ganska så jäkla skönt ändå att det var 11 grader häromdagen (och solen värmde faktiskt skönt idag trots att det bara var 7 grader) medan det i morse för två år sedan såg ut så här när jag körde på jobb... 
 
 
22:a oktober 2010. Brrrrr! 15:e oktober snöade det första gången det året. Hugajeda. Jag tror bestämt att jag ska önska mig en kort och varm vinter (lite snö runt jul bara) både i födelsedagspresent och i julklapp, så har jag garderat mig liksom.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Imorse när jag vaknade och det var fullt med snö ute tänkte jag direkt på dig. Moahahaha

2012-10-26 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0