Vad hände med den här veckan?

Alltså nu fattar jag faktiskt ingenting. Det var ju just måndag! Hur kan det då vara lördag idag? Sist jag bloggade var det ju måndag? H E L T  G A L E T !
 
Ja, jag kan inte för mitt liv förstå vart den här veckan har tagit vägen, men tydligen har jag ju hunnit göra en himla massa också trots att bloggen har varit stendöd. 
 
Jag har hunnit ha en ledig dag, då jag vaknade upp bredvid en potatis.
 
 
När husse åkte på jobb ersatte Bella honom med en potatis. Charmigt värre!
 
Efter potatisincidenten blev det sushilunch med mamsen, och sedan kladdkaka på jobbet för att fira Daniel som fyllde år (22 i år igen tydligen?!). 
 
 
Mums!!
 
Sedan har det varit jobb och jobb och jobb, gym, långpromenader och gym, och så har det snöat.... 
 
 
Äckligt värre. 
 
Igår åt vi ÅCAs underbara Halloweenbakelser på jobbet. 
 
 
I år paxade jag det sjukt söta spöket! Ifjol åt jag fladdermusen (eller månen med vingar som Daniel envisades med att kalla den...). 
 
Igår kväll hade vi mina föräldrar och lilla lillebror på trerätters hundvaktsmiddag (jag tror betyget blev MVG för pappa sade plötsligt att vi gärna får resa bort och lämna dogzen hos dem igen, hehe!).
 
 
Chévregratinerad kantarelltoast, friterad/stekt gös med "duchessepotatis" och chili-&limesås, och havtornspannacotta. Muuuuuums!!! 
 
Och idag har jag jobbat och efter det bar det direkt av på middag ut till Saltvik. 
 
 
Ja, jag lyckades bara ta bild på efterrätten och Matteus med Bella i famnen och Jonathan med Dixie i famnen, men det var jättegott och supertrevligt! 
 
Så nu förstår ni kanske hur min vecka bara har runnit iväg. Det har varit full fart, men en himla bra vecka måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha, älskar potatisen!!!

2012-10-27 @ 22:33:58
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se
Postat av: mamsen

jättegod mat var det! Och trevligt. Gulliga pojkar med gulliga hundar : )

2012-10-29 @ 09:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0