Jag och min stora trut...

Jag bara undrar, NÄR ska jag lära mig att det sällan är en bra idé att vara allt för positiv och glad? Åtminstone när man nu är så klumpig som jag är. Det slutar sällan bra... 
 
För ca 1 timme sedan: 
Jag: Jag har haft en riktigt bra dag idag!
C: Vad bra. 
Jag: Riktigt produktiv och AAAAJJJ!!!!
Helt utan förvarning smällde det till i min höft och jag höll nästan på att trilla omkull. Nästan synd att jag inte föll och slog ut en tand eller två också, då hade det verkligen varit ironiskt.
 
Note to self: säg aldrig att dagen har varit bra förrän den faktiskt är slut och du ligger i tryggt förvar i sängen. Som en säkerhetsåtgärd bara. 
 
 
Under en av de bättre stunderna av dagen spikade jag ihop denna fantastiska slipshängningsanordning. Jag är så omåttligt nöjd att jag kom på det! Och faktiskt gjorde det också. Helt på eget bevåg dessutom. Jag känner att ni andra kan sluta tävla om Årets Sambo nu, priset är redan mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0