Vad har jag nu gett mig in på?

Imorgon ska vi ha lite after work efter jobbet (no shit, när skulle man annars ha after work liksom? nåja), så det innebär att morgondagens gymmande måste förflyttas. Men eftersom jag ska ställa ut Bella på lördag så måste gympass nr 3 bli på fredag vilket betyder att jag MÅSTE gymma imorgon (annars kanske jag får stryk), men som tur var kom vi på den perfekta lösningen... 
 
 
Eh, ja. Igår kändes det som en bra idé i alla fall. Nu när det närmar sig och jag inser hur sjukt tidig uppstigning det innebär känns det inte fullt så lockande måste jag erkänna... Jag har ju varit på morgoncykling ett par gånger, men hur ska man palla styrketräning så där tidigt? Ja det måste ju funka nu bara. Ni kan väl skänka en tanke till mig imorgon bitti när ni ligger där i era varma sköna sängar och sover sött? Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0