Aaah, Mallorcaaa!

Om exakt en månad idag har vi landat på Mallorca, det ni! Visserligen får vi bara 3 hela dagar där, men det är ju ändå såå mycket bättre än ingenting (och än den här förbannade istiden som vägrar ge med sig). 
 
Jag känner att jag behöver se Jönssonligan på Mallorca ett par gånger innan vi åker, så att jag helt säkert lär mig säga "grassiiias" på bästa rikssvenska (som han polisen) och svepa hela glas med champagne (som "Sickan" - rubriken är ett citat av honom om ni missade det), och trippa fram på höga klackar på kullerstensgator (som Doris).
 
 
Jag, Christofer och brorsan ska bo på ett hotell som heter Hotel Eolo och morsan och farsan bor på ett hotell bredvid, i Port de Pollenca. Ser inte dumt ut alls måste jag säga! Kring 20 grader är det där. Nu. Det lär ju alltså inte vara kallare om en månad. Halleluja säger jag bara. H A L L E L U J A .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0