Det kallar jag shopping!

(Jag förstår om ni tror att jag blev så förbannad på 920:n att jag helt enkelt exploderade och gick upp i rök eftersom jag inte har skrivit sedan dess, men så illa är det inte. Jag har bara inte riktigt haft tid, och när jag har haft tid har så klart inte blogg.se appen fungerat...) 
 
Natten till i lördags åkte vi på en liten spontantrip (bokades fredag morgon) till Åbo. Där shoppades det hejvilt (mest från min sida) och sedan åkte vi nöjda hem samma kväll med bland annat: 
- Mängder med träningskläder (löparskor, byxor, toppar, gymhandskar...) 
- Vattenkokare och brödrost till stugan
- Några flarror vin, Solo Passione på box (hoppas att den är åtminstone nästan lika god som på flaska!), lite öl, lite örhängen (jag tappar bort säkert 10 st i året, de flesta av dem försvinner spårlöst på sovrumsgolvet - himla märkligt fenomen).... Ja allt sådant där som man alltid passar på att handla på båten.
- En ny bil 
 
 
Som blev fel väg här, så nu får ni snällt vrida lite på huvudet. En himmelens fin BMW 318 fick vi allså shoppat! Och nej det kom vi alltså inte på helt sponant där, vad tror ni egentligen? Det bestämde vi ju faktiskt redan dagen innan och det var den som var anledningen till utflykten. 
 
Fort gick det, kul var det (med både utflykt, shopping och ny bil) och sjukt nöjda är vi! Jag ska aldrig mer skratta åt Malin när hon spontanshoppar, oavsett om det är kläder, skor, hästar eller bilar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0