Komsi komsi värmen

Nu är jag redo för vår och sommar! Eller det har jag väl varit länge, helst hade jag ju nog hoppat över vintern helt, men igår fick jag ett paket med två par vita tygskor (två par eftersom jag känner mig själv så pass bra vid det här laget att jag vet att de inte kommer att hållas vita särskilt länge) och ett par mintgröna tygskor (på våren tror jag alltid att jag ska vilja ha färg på mig, trots att jag vet att det oftast slutar med svart eller vitt ändå) så nu är jag redo på riktigt! 
 
 
Tygskor är liksom ett vår- och sommarmåste för mig. Jag skulle lätt kunna nöta ut ett 20-tal, men jag satte gränsen vid 3 (for now). Så nu önskar jag mig att all snö ska smälta bort, att allt grus ska sopas bort från trotoarerna och att alla leriga gångvägar ska torka upp. Och så en 15-20 grader varmare (minst!) (fast vi kan börja med 10 i alla fall, bara det skulle göra mycket). Jag vill inviga tygskosäsongen! Jag är redo! Bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0