Hjärtehälsning

Ja ifall att någon har missat det så är det alltså alla hjärtans dag idag. Vi har dock bestämt oss för att skjuta upp det till imorgon, sjukt opassligt med alla hjärtans dag på en torsdag liksom. 
 
Men på jobbet har vi i alla fall firat lite! Daniel hade med sig kärleksmums (sjukt gott var det!) och Rickard skickade ut en helt fantastisk alla hjärtans dag-hälsning åt oss: 
 
 
Hehehe! Åh vad jag skrattade! Den där katten alltså... Snart kanske alla väggar i supporten är tapetserade med den! Det är min förhoppning i alla fall. Det är visserligen bara två sedan tidigare, men jag ska försöka komma ihåg att fota dem imorgon, jag blir alltid lika glad när jag ser dem. Hur bitter man än är så är katten alltid mer bitter. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0