Nu är det slutlekt, tjejklassikern here we come!

Nu när vi äntligen har återgått till normala arbetstider och kan få in lite rutiner i vardagen igen kan jag äntligen sätta fart med träningen igen (den har liksom blivit lite lämnad åt sidan de här senaste 3 veckorna när det har varit kvällsjobb, julstress, fullspäckade röda dagar och butiksflytt från tidig morgon till sen kväll). 
 
Och nu blir det verkligen allvar med träningen också, jag och Fanny ska nämligen ta oss an Tjejklassikern! Dvs.
- skida Tjejvasan (30 km)
- cykla Tjejvättern (100 km)
- simma Vansbro Tjejsim (1 km)
- springa Lidingö Tjejlopp (10 km)
inom loppet av ett år. Vi börjar dock med cyklingen, skidningen behövs det definitivt mer träning inför...
 
Dessvärre (för skidningen alltså) har ju mycket av snön smält bort (typiskt min otur), så den här veckan har det blivit gym, löpband och gym. Men jag måste väl försöka klura ut något smart sätt att varva gymmande med cykling, simning, löpning och skidning (måste ju åtminstone lära mig att ta mig framåt på skidor liksom!) om det här ska gå vägen.
 
 
Pappa och jag efter Stockholm halvmaraton, i brist på mer passande bilder.
 
Så här såg det förresten ut när jag och Fanny började prata Tjejklassikern:
 
 
Sjukt spännande och roligt ska det bli i alla fall! Men det kräver nog att jag satsar lite på träningen och inte bara tror att jag kan köra det på talang och envishet... Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0