And that´s how man gör mig på riktigt bra humör!

På lördag har Träningsverket sin årliga medlemsfest, så naturlgtvis har jag försökt fundera på vad tusan jag ska hitta på att klä mig i. Det enda jag känner mig sugen på är en klänning som jag dessvärre hade på mig för två veckor sedan också, man kan väl inte ha samma klänning två gånger så nära inpå varandra? 
 
Men, när jag tänkte på det så slog det mig att jag fick höra något alldeles fantastiskt roligt efter den helgen! Jag hade stått och shakeat på dansgolvet med brorsan, och tydligen var det någon som hade undrat om jag var hans flickvän! Åh, jag skrattade högt av lycka när jag fick höra det. "Ja jag gissade att det skulle göra dig glad" sa brorsan. 
 
 
Min pojkvän och jag? Eller min 8 år yngre lillebror och jag? Who knows. Hehe. (Åh, vad jag önskar att jag var så där brun nu också! Det där var på brorsans födelsedag förra året, precis efter att vi hade kommit hem från Florida...)

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Måste du lägga upp så luffiga bilder på mig då :(

Svar: Äh, paller. Å när du bara smiter när man vill fota så finns det ju inte så mycket å välja på heller! <3
Hääna Banääna

2013-03-21 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0