Nej nu har det gått för långt

Jag har haft problem med en viss låt som fastnar på min hjärna som knäck fastnar i tänderna. Det har hållit på till och från ett tag, men de senaste dagarna har det varit extremt. Jag har den på hjärnan när jag somnar och den är så klart där även direkt när jag vaknar.
 
I natt tog jag det ett steg längre och vaknade mitt i natten med den här låten på hjärnan! Så sjukt störande! Och hur lätt tror ni att det är att somna om sedan, när man har en sjukt jobbig låt som snurrar runt i skallen på en samtidigt som man försöker fundera på hur i hela friden den lyckas komma tillbaka hela tiden helt utan förvarning. 
 
Jasså ni undrar vilken låt det är? Ja skyll er själva om ni lyssnar, jag varnar er! 
 
 
Helt sinnes. Och sjukt dumt av mig att lägga upp den nu, nu kommer jag ju att drömma "Coooopa, copacabanaaana, copacabanaana, copacabanaaana...." hela natten!! Jag är redo för dårhuset snart. Väldigt snart.

Kommentarer
Postat av: mamsen

din stackare! du är som jag med det där. Skall inte göra misstaget att gå in och lyssna!

2013-03-13 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0