Snart snart snart är det torsdag....!

Åh vad jag längtar till imorgon kväll! Om någon timme lyfter nämligen svärföräldrarnas plan från Florida, någon gång under morgondagen landar de på Arlanda, och sent imorgon kväll flyter de i land här på holmen. 
 
Nu är det inte bara så att jag är sjukt älskvärd och har saknat dem, längtan har till viss del (okej ganska stor) att göra med att de har med sig en väska fullproppad med kläder och grejer som vi har beställt! 
 
 
Så här såg det ut 2010 när vi packade för hemfärd, och eftersom jag blev informerad idag om att vår väska är så full att vissa grejer inte fick plats (utan får åka i deras väskor istället) så föreställer jag mig att det är något liknande jag kan vänta mig imorgon. Iiik! Som julafton ju!! (Ja för inte kommer vi ju ihåg allt vad vi har beställt, det måste ni ju förstå, så det kommer att bli superspännande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0