Förbannade hals

Det är synd om mig idag. Jag har så sjukt ont i halsen så jag blir knäpp! En helt fantastisk kombination av allergi och förkylning. Underbart.

I natt var det hemskt, jag inbillade mig att det var lite bättre i morse så jag tvingade mig iväg till jobbet, men vid 15-tiden var det bara att kasta in handduken och gå hem. Jag som inte vill vara sjukskriven om jag inte är nästintill döende! Men det är väl bara att acceptera att det kanske är bättre att vila och bli frisk än att pina sig...

Igår försökte jag kurera mig med hemmagjord "snickers" (nyttig sådan dessutom!) och te, men eftersom det uppenbarligen inte hjälpte så provar jag en helt annan variant ikväll: öl, pretzels och hockey! Jag tror starkt på det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0