ÅNGEST

Okej, ni är väl inte förvånade att jag inte har hunnit blogga idag heller. Och inte har jag varken inspiration eller ork nu heller. Det enda jag kan komma på att berätta om är ångesten Liz gav mig igår. Det har gnagt i mig hela dagen. Det var hemskt. Jag fick faktiskt nästan panik.
.
Undrar ni vad hon gjorde för hemskt? Hon fick mig att tro att jag fyller 25 i år. Alltså det är väl inte så hemskt i sig (förutom att det troligtvis inte finns några ungdomsrabatter i hela världen som man får utnyttja efter det, men annars finns det inga begränsningar alls längre för då är man gammal på riktigt. Kul.), men jag trodde ju en liten stund att jag hade missat ett helt år av mitt liv!
.
Nej, jag har alltså inte riktigt stenkoll på hur gammal jag är, men jag trodde då inte att jag skulle fylla 25 i år redan. Men nu har jag lugnat ner mig lite, jag har ju ett helt år kvar!
Så här påsksnygg har jag varit på jobbet i helgen. Vi har alla varit kycklingar, förutom Carita som har vägrat och varit vit som vanligt - hönsmamman åt alla kycklingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0