Det närmar sig

Ja det går utför med min julkalender, men jag har fortfarande inte missat en enda dag i alla fall! Eller alltså jag har fortfarande inte hunnit se längre än till del 5 (pinsamt), men jag har inte missat att lägga ut på bloggen på rätt dag menar jag.

Och nu är det inte långt kvar till julafton och det sista och mest spännande (om jag minns rätt) avsnittet! Undrar om jag kan kolla julkalender medan jag gör julgodis imorgon för att ha en liiiten chans att hinna ikapp? Jag lär ju liksom bränna mig ändå så smidig som jag är (förutom att jag plattångade pannan i onsdags så plattångade jag tummen riktigt ordentligt i lördags), så det har nog ingen betydelse om jag är hundra procent fokuserad eller inte.
.
Nåja, här kommer dagens avsnitt i alla fall!
.
.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det glömde jag ju skriva, av en sats så stod det att det blir ca 25, men det blev nog dubbelt. Men det beror nog på att våra formar inte blev fulla då vi spritsade, om man fyller dom mer så blir de ju färre... Vilken matte.....

2011-12-21 @ 13:15:38
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0