Piggelin

Jaa hörni ni. Jag måste väl erkänna att jag inte är så våldsamt sugen på att jobba idag. Jag är liiite slut i huvudet efter en hel veckas jobb i full fart, och julfesten igår gjorde mig inte direkt piggare. Men kul var det! Men vet ni vad? Nu är det bara 6 dagar jobb kvar, sedan är det julafton! Yeah.

Nu ska jag försöka göra något åt mitt utseende, jag tänkte satsa på att i alla fall se pigg ut på jobbet - hur trött jag egentligen är behöver ju ingen veta. Direkt efter jobbet blir det kryssning med Eckerölinjen och äta julbord, najs. Medan jag jobbar och kryssar kan ni ju kolla på 18:e avsnittet av Mysteriet på Greveholm ett par hundra gånger!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0