ÄTNLIGEN FRAMME I ORLANDO

Jag skulle egentligen vilja gå och lägga mig direkt, men jag tänkte att ni kanske ville veta att jag lever. Vi kom precis fram till lägenheten och nu är jag helt död. Förutom lite sömn nu på flyget från Newark har jag varit vaken i 25 timmar nu.
Så här var jag tvungen att slänga mig på sängen direkt när vi kom in.
.
Men helt odramatiskt var det inte att ta sig hit. Flyget från Arlanda var försenat så vi missade vår connetion med 10 minuter, vi var standby på två flighter och på den andra skickade de plötsligt iväg Christofer och så fick jag vänta kvar ensam på Newark i två timmar. Måttligt kul.
.
Men nu är vi i alla fall framme allihopa och nu blir det den traditionella krabbsallad-mackan och en öl, sedan skulle vi normalt ha gått ner till bubbelpoolen, men efterssom vi kom så sent så vet jag faktiskt inte om jag orkar det. Det skulle vara galet skönt för den trötta kroppen att bubbla lite, men jag är så sinnessjukt trött.
.
Ja. Godmorgon på er! Och godnatt för mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhh! Härligt! Njuuut nu! :)

2011-02-12 @ 10:52:30
URL: http://annaso.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0