GISSA DAGENS PROGRAM!

Okej, idag har vi andra planer än att ligga vid poolen och steka. Jag har nog visserligen nämnt vad vi ska göra redan tidigare, men jag tror inte jag har skrivit det på den här bloggen och ni har kanske inte så bra minne? I alla fall tänkte jag att ni skulle få gissa vad vi ska göra idag!
.
Här kommer några ledtrådar.
Finns både med och utan alkohol.
Min tröja på bilden ovan.
Sopkvast.
.
Och ifall någon har missat det så är vi alltså i Orlando, Florida.
Och ifall ni undrar så bor vi typ vid Orange County Convention Center, nästan längst ner i mitten.
.
Så där ja, gissa på nu! Svaret kommer ikväll (natt hemma på Åland/i Sverige) när vi kommer hem. Och vinnaren får ett passande vykort skickat till sig!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ni ska till harry potter-land!

2011-02-16 @ 17:40:13
Postat av: Cilla

Jag skulle också gissa på Potterland, kvast och uggla gives it away tycker jag

2011-02-16 @ 18:26:03
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0