HOCKEY OCH DAGEN I ÖVRIGT

Idag har jag verkligen inget vettigt överhuvudtaget att dela med mig av. Vi har varit ner på stan en sväng, hälsat på farfar, skrämt livet ur en gåbbe och hans kärring (de stod lutade mot bilen, så vi tryckte helt snällt på larmknappen så den började tjuta och höll sedan på att kissa på oss så mycket som vi skrattade - lite stygg får man vara ibland!), varit på hockey, och käkat tacopaj/-gratäng tills vi höll på att pricka.
.
Hockeyn gick åt helvete. Jag var arg. 7-1 var inte helt okej. Men jag förstår att Hallsta leder serien, de var galet snabba och IFK såg lite ut som sengångare i jämförelse (förlåt, men det är sant). Men vi hade roligt åt Hallstas målvakt, Frodo, i alla fall. Han var så sjukt liten!
Bild stulen från Nyans hemsida. Det är visserligen IFKs målvakt på bilden och inte Hallstas, men ändå.
.
Nu blir det soffhäng och troligtvis en tidig kväll. Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova redan nu. Men först ska jag klura lite på vad jag ska ha med mig till Florida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0