APATISK

Jag ligger i soffan och känner mig helt apatisk efter dagens word-kurs. Jag tycker inte om word, och efter att ha skrivit ett oräkneligt antal uppsatser och rapporter i skolan, samt ett evighetslångt examensarbete, känns det inte riktigt som att jag är på den nivån att någon behöver visa mig hur man klipper ut och klistrar in.
.
Alltså visst, jättebra med kurser, men det här var inte riktigt... Nödvändigt. Det har visserligen varit riktigt trevligt annars, men jag känner mig ändå apatisk nu.
Så här ligger jag nu i soffan och stirrar rakt fram och skulle utan problem kunna fortsätta med den sysselsättningen resten av kvällen.
.
Men nej, nu ska jag iväg på BodyPump med Bodil, Emma och Cilla. Jag får återgå till mitt stirrande när jag kommer hem igen. Det blir nog fint det ska ni se. Har ni något mer givande för er kanske?

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: TACK! =D

2011-01-21 @ 16:02:59
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0