DURACELLKANINER PÅ SPEED

Jag har varit med om något väldigt konstigt idag. Jag och Bodil var på cykling+bodypump ikväll. På cyklingen är man ju normalt ganska fokuserad på sig själv och att orka bara, men idag höll jag på att glömma bort att trampa flera gånger bara för att jag var så upptagen med att titta på duracellkaninerna.

Det var det sjukaste jag sett, och jag kunde inte sluta titta! Det var två tjejer som cyklade så hårt så jag på allvar tänkte flera gånger att "nej nu jävlar, nu lyfter de snart!". Jag överdriver faktiskt inte, duracellkaniner på speed är nästan en underdrift.
Precis så här såg de ut. Hon närmast oss cyklade så snabbt att benen förvandlades till ett hjul, och hon andra cyklade så hårt att man nätt och jämt kunde skymta fötterna.
.
Det var helt stört, I tell you.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha jag tror jag vet vilka du menar :) Men jo, ibland tror jag att deras ben ska gå av och flyga i väggen typ :S

2011-01-18 @ 20:14:18
URL: http://priss.se
Postat av: pubes

sv: HAHAHAHAHA! xD ja jävlar vilket kap den där blomman var isf! :D

2011-01-18 @ 20:28:13
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0